Home » Uncategorized » Oamenii si mastile

Oamenii si mastile

267724_359685930787339_1615933213_n_large            Traim intr-o lume in care fiecare purtam o masca.Unii, insa, au impresia ca merg la un bal mascat in fiecare zi.Se schimba de la o zi la alta. Si stai si te gandesti: “Ce se ascunde in spatele mastii?” . Ei bine, nu o sa afli prea curand. Necesita timp si rabdare ca sa cunosti cu adevarat o persoana, sa iti dai seama daca intr-adevar merita. De ce trebuie sa purtam anumite masti?De ce nu putem fi exact cum suntem noi? Cei care o fac pe durii, de fapt sunt sensibili. Valabil e  si invers.

            Pentru ca ne e  frica sa fim dezamagiti. Cunoscand tot mai multi oameni, majoritatea nu au fost cum credeam. Nu am nevoie de un numar mare de prieteni.Viata m-a invatat ca adevaratii prieteni sunt langa tine, cand ai nevoie de ceva…si aceia nu sunt multi.Pe parcusul timpului,am ramas cu tot mai putini prieteni,dar stiu ca pot conta oricand pe ei. M-am saturat de persoane false,care isi schimba masca zi de zi.Si uite, in felul asta, usor usor, ne pierdem increderea in oameni,si ne  e frica sa ne apropiem tot mai mult de persoane,ca sa vedem cum sunt cu adevarat.

         Daca chiar tin cu adevarat la cineva, ii arat asta prin fapte. Cuvintele pot fi la fel de false ca si persoana care le zice. Frazele de pe Google,pentru mine sunt zero,nu reprezinta absolut nimic . Nu trebuie sa imi promiti luna si stelele de pe cer,oricum nu mi le poti da.Ma multumesc sa le privesc cu tine,stand pe o banca. Nu am nevoie de fraze siropoase… E suficient sa imi zici “Mi-e dor de tine!” .

One thought on “Oamenii si mastile

  1. “E suficient sa imi zici “Mi-e dor de tine!” .”

    Dar nimeni nu mai spune asta din cauza orgoliilor sau din cauza ca pur si simplu nimeni nu mai simte asta.

Leave a Reply

