Home » Uncategorized » Orgoliul

Orgoliul

304608_208671809263170_1268922209_n_large

De multe ori vrem sa spunem exact ceea ce simtim,ce avem pe suflet, sa spunem adevarul,sa ne eliberam acea piatra de pe inima, dar reducem cuvintele si amplificam trairile interioare.Preferam sa tacem,sa pastram pentru noi acele cuvinte ,care poate ar schimba ceva , dar alegem sa tinem in noi, sa traim cu acel nod in gat si sa asteptam sa faca altcineva primul pas.Mi-am calcat pe orgoliu de nenumarate ori,desi sunt o persoana extrem de  orgolioasa, dar tot raul spre bine.Poate reactia celuilalt nu a  fost cea la care ma asteptam eu, dar macar am incercat sa fac sa fie bine.Unii chiar nu realizeaza cat inseamna pentru o persoana orgolioasa sa renunte la orgoliu,si cate eforturi face sa-si deschida sufletul in fata celuilalt.De cate ori mi-am zis „Azi nu il caut” ? Dar in sufletul meu,de abia asteptam un semn de la tine, sa vad ca totusi… iti pasa.

Leave a Reply

