Home » Uncategorized » Fara regrete

Fara regrete

beautiful-cool-good-keep-smile-Favim.com-620774

Am descoperit ca viata e plina de momente minunate.Trebuie doar sa ai alaturi persoane dragi cu care sa imparti aceste clipe.Totdeauna bucuria  e mai mare cand ai pe cineva cu care sa o imparti, iar pe fiecare fata este schitat un zambet. Se spune ca bucuria vine din lucruri marunte, si asa si este.Nu conteaza partea materiala,ci partea sentimentala.Altii insa , cred ca isi pot cumpara fericirea cu bani.Un zambet nu se vinde,sau se cumpara.El se ofera pur si simplu. E de ajuns sa ii zambesti unei persoane ca sa ii faci ziua mai fericita.Fericirea nu valoreaza bani,caci in ea se investesc sentimente, iar ele sunt mult mai valoroase ca banii.Ma simt si mai fericita,cand vad ca cei din jurul meu sunt fericiti,si ne bucuram de fiecare moment.

Traiesc intr-o lume doar a  mea,unde foarte multi intra, dar foarte putini raman.Fara sa imi dau seama, m-am schimbat.Am invatat sa apreciez oamenii de langa mine,fiecare zambet, fiecare „Multumesc!” , iar pe ceilalti,pur si simplu i-am lasat sa plece asa usor cum au si venit.  Iubesc viata! Am invatat sa traiesc fara sa am nici un regret. Din orice experienta mai buna sau mai proasta inveti cate ceva.Cu cat ai parte de mai multe experiente rele,cu atat esti mai puternic.Doar din greseli poti sa inveti.De ce sa stai sa te gandesti “Oare cum ar fi fost daca….?” ? 

Leave a Reply

