Home » Uncategorized » Timpul

Timpul

Imagine

Asteptari, planuri, uitari… Toate se rezuma la timp.Daca ar fi sa numar secundele mi-ar parea infinite, daca as da timpul inapoi sa schimb ceva, probabil o secunda ar insemna ceva; o secunda care valoreaza cat o ora dintr-o zi insorita de iarna. Dar nu! Nu as schimba nimic.Poate nu in toate zilele am avut parte de soare, insa furtunile le privesc ca pe niste ploi de vara de care nu m-am ascuns sub umbrela.Am lasat toti picurii de ploaie sa ma patrunda.Nu m-am gandit nici o clipa sa imi deschid umbrela.Am asteptat… si a aparut curcubeul.

 

2 thoughts on “Timpul

Leave a Reply

