Home » Uncategorized » Momente

Momente

Imagine

 

As fi putut sa neg tot, dar am preferat sa spun adevarul.As fi putut sa ma cobor cu picioarele pe pamant, dar am continuat sa visez.As fi putut sa sterg cu buretele tot, dar imi amintesc pana si cel mai mic detaliu.As fi plecat acolo unde vroia inima mea, dar am decis sa raman in acelasi loc.As fi avut de pus atatea intrebari, dar stiam ca o sa gasesc raspunsul la ceea ce stiam deja.As fi avut de spus atatea cuvinte, dar m-a impiedicat orgoliul.As fi putut sa ranesc, dar am ales sa iubesc.As fi vrut sa raman o copila, dar experientele m-au maturizat.As fi vrut ca timpul sa stea pe loc si sa apreciez mai mult acele momente…

11 thoughts on “Momente

  1. cred că fiecare ne-am dorit cândva sa avem un burete magic pentru reyolvarea problemelor sau dificultatilor care nu depind de noi. Nu ştiu încă dacă focul care îl avem în noi este un lucru bun sau nu. Mă gândesc că dacă învăţăm să îl controlăm o să avem parte de o continuare lipsită de regrete:)

  2. Timpul nu trebuie sa stea pe loc pentru a aprecia mai mult momentele alea. Trebuie doar sa inveti sa apreciezi mai mult toate momentele si e o chestie al dracu de greu de realizat.

  3. E foarte adevarat ce ai scris Dada nu doar in articolul acesta si in toate, ma bucur pt tine si iti doresc si pe viitor sa scrii articole la fel de frumoase si bineinteles cat mai multe:)):*>:D< te pup:*

Leave a Reply

