Home » Uncategorized » Vara trecuta

Vara trecuta

Imagine

 

Dulce vara, imi e atat de dor de tine! Revazand pozele din vara trecuta, mi s-au derulat in minte toate momentele, si odata cu ele mi-a aparut si zambetul pe buze. Vara, mereu te lasi asteptata, dar stii de ce te ador? Pentru ca nu esti plictisitoare, pentru ca esti calduroasa, ne dezbraci de toate grijile, ne umpli de momente minunate si ne indeplinesti toate visele. Fiecare vara are cate o poveste. Pentru mine vara trecuta a fost cea mai frumoasa(pana acum). Poate nu am calatorit pe unde vroiam eu,dar pana la urma nu conteaza locul unde vrei sa ajungi, ci conteaza persoanele alaturi de care vrei sa mergi, alaturi de care sa strabati niste kilometri plini de fericire. Nu ne-a lipsit nebunia, dar am avut parte si de  un strop de liniste, de un peisaj minunat, care te face sa uiti de toate, si sa apreciezi fiecare moment din viata ta. Draga vara, habar nu ai cat de mult te astept!

Leave a Reply

