Home » Uncategorized » Dor de copilarie

Dor de copilarie

Imagine

 

Azi mi s-a facut dor de copilarie. In timp ce mergeam la magazin sa cumpar ceva, era pe scarile din fata blocului meu un baietel, care statea singur si privea in gol. Cand m-am intors, un alt copil a venit la el si l-a intrebat: „Nu ai cu cine sa te joci?” M-am uitat la ei, usor zambind, dar cu o oarecare tristete. Mi s-a facut dor de copilul din mine, de acea inocenta pura, de acele povesti cu printese si zmei, de acele rasete in hohote… Era totul atat de simplu! Tot ce stiam era joaca. Acum ca am crescut ne jucam de-a „prietenii”, de-a „iubirea”. Da! Ne jucam cu sentimentele! Totul este un joc. Daca as putea da timpul inapoi, singurul loc unde m-as intoarce este copilaria…

3 thoughts on “Dor de copilarie

  1. @ Buna seara !
    ” Daca as putea da timpul inapoi,singurul loc unde m-as intoarce este copilaria … ”
    Si eu as face la fel !

    O seara frumoasa !
    Aliosa.

Leave a Reply

