Home » Uncategorized » Si pisicile au sentimente

Si pisicile au sentimente

Imagine

 

Fiindca azi (de fapt ieri pentru ca e trecut de 00:00) a fost o zi asa frumoasa m-am gandit sa imi scot putin afara pisica. Eu stand la bloc, am un mic spatiu verde alaturi. Zis si facut. Nici nu a trecut un minut de cand eram afara, ca pisica (Pitzu o alint eu) deja a inceput sa se agite. Nu vroia nicicum sa stea afara. De ce? Acum cateva luni, mai exact prin octombrie, din cauza curiozitatii ei si neatentiei mele, a iesit afara, pentru prima data. Ei, si atunci s-a vazut singura, printre atatea masini, pisici vagaboande. Era intr-o alta lume, straina pentru ea. Dupa vreo trei ore in care am cautat-o continuu pana la urma am gasit-o, iar de atunci nici nu a mai incercat sa iasa din casa. Asa e  tot timpul: dupa ce te dai cu capul de stalp, te inveti minte. Si ca sa revin, azi cum era agitata, m-am ales cu niste zgarieturi pe abdomen(cam mari, ce-i drept) si cu maieul gaurit. Ii arat unui amic ce mi-a facut, iar el zice : „In locul tau as arunca-o afara”. I-am raspuns : „Nu as da-o pentru nimic in lume”. In acele trei ore cand am pierdut-o, o cautam disperata, plangand. Inainte daca auzeam de cineva care plange dupa o pisica, ziceam : „Cum sa plangi pentru un animal? E doar o pisica!”, dar acest animal are si el sentimente, este alaturi de tine zi de zi, iti da motive sa zambesti si e parte din viata ta. Asa procedam si noi, oamenii. Toti gresim, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii alungam din viata noastra pe cei care au gresit, pentru ca tot ei ne-au facut sa zambim si au lasat in urma lor amintiri placute. Traieste, iubeste, iarta! 

 Ea este Pitzu, nazdravana mea! ❤

Imagine

Imagine

27 thoughts on “Si pisicile au sentimente

Leave a Reply

