Home » Uncategorized » Adio

Adio

Imagine

 

Urasc despartirile. Urasc sa imi iau ramas bun de la cineva drag. Urasc sa spun „Adio!”. Urasc sa stiu ca trebuie sa ma obisnuiesc cu absenta cuiva. Urasc sa ma patrunda acel sentiment de gol pe care il lasa cineva in urma sa, acea durere care imi apasa incontinuu sufletul, acel dor nelipsit din inima mea… Urasc ca de fiecare data cand cineva pleaca din viata mea sa ramana in sufletul meu bucati lipsa. Urasc sa imi curga lacrimi cand stiu ca pot sa zambesc. Urasc sa ma amagesc doar cu amintiri. Urasc sa stiu ca zi de zi erai langa mine, iar acum m-ai lasat in pustietate. Urasc sa stiu ca oricate sperante as avea, nu te voi mai vedea niciodata…

9 thoughts on “Adio

  1. Unele despărțiri lasă dureri în suflet, dar îți doresc vindecare deplină de la Dumnezeu, așa cum numai El poate să o aducă. O zi minunată dragă Andrada!

Leave a Reply

