Home » Uncategorized » Dragoste la prima vedere

Dragoste la prima vedere

Imagine

 

Dragoste la prima vedere…  

Crezi ca poti sa te indragostesti de o persoana pe care tocmai ai vazut-o pentru prima oara? Imi pare rau daca te dezamagesc, dar aceea nu e  dragoste. Este doar o atractie fizica, o scanteie care poate declansa focul iubirii, dar nu poate fi din prima clipa focul propriu-zis.  Cu totii ne simtim atrasi la privirea acelei persoane, de zambetul sau. Parca nu ne-am mai dezlipi ochii de la ea. Dar numai din priviri nu ii putem vedea interiorul, comportamentul, atitudinea. Poate fi asemeni un mar perfect pe exterior, iar inauntru putred. Dragostea cere timp, nu doar simple priviri la aspectul fizic. Dragostea se construieste, se dezvolta pe parcursul timpului, de aceea cunoscand acea persoana o s-o iubesti pentru sufletul ei, nu doar pentru fizic.  Sunt sigura ca majoritatea am fost pusi in fata unor situatii in care la prima vedere, acea persoana parea visul tau devenit realitate, arata exact cum iti doreai, dar cunoscandu-i si interiorul ai observat ca nu va potriviti deloc, ca nu e acea chimie intre voi.

Tocmai de aceea nu va lasati dusi in eroare de ispitele „dragostei la prima vedere”, ci priviti mai departe de acel fizic, cautand astfel exact ceea ce vreti sa gasiti…

11 thoughts on “Dragoste la prima vedere

  1. Nu cred ca e just sa infirmi un lucru care li s-a intamplat multora dintre noi, pentru simplul fapt ca nu ti s-a intamplat si tie. In plus, dragostea la prima vedere se refera la un sentiment, un feeling pe care il simti pentru cineva pe care abia l-ai intalnit. E vorba de o conexiune speciala si nu tine de fizic catusi de putin.

    • Crede-ma ca mi s-a intamplat si e cel mai frumos sentiment. Si da, ai dreptate este o conexiune speciala, dar te indragostesti de o persoana de abia dupa ce ii cunosti si interiorul. 😀

  2. Eu cred in dragoste la prima vedere si sunt sigur ca ceea ce am trait acum aproape 1 an si 3 luni a fost dragoste la prima vedere 🙂 Sau, mai bine zis, indragosteala la prima vedere 😛

  3. Pot fi excepția care întărește regula?
    M-am îndrăgostit la prima vedere, după patru luni ne căsătoream, iar anul acesta am împlinit 29 de ani de căsătorie!
    Pot confirma că, abia după trecerea vremii am descoperit cu adevărat interiorul, sufltul, dar acest fapt nu a făcut decât să confirme că intuiția mea a fost corectă.
    Să ne și să vă bucurați de dragoste, indiferent când vine!

Leave a Reply

