Home » Uncategorized » Fii tu

Fii tu

Imagine

“Dacă vrei să faci din această lume un loc mai bun, trebuie să te uiţi în primul rând la tine însuţi şi să te schimbi. Începe cu persoana care se reflectă în oglindă – cu tine însuţi!”  (Michael Jackson)

 

Intotdeauna va exista cineva mai bun decat tine, dar la randul tau, vei fi mai bun decat altcineva. Intotdeauna vor exista comparatii intre tine si alte persoane. Fiecare persoana e speciala prin felul ei de  a fi. Nu ii considera pe ceilalti inferiori sau superiori fata de tine. Invata sa te apreciezi mai mult pentru ceea ce esti. Incearca sa cauti in tine frumusetea interioara. Simte-te mandru de tine pentru ca meriti! Invata sa nu te mai condamni. Toti gresim, pentru ca daca nu am gresi nu am avea de unde sa invatam. Aduna tot ce ai mai bun in tine, incurajeaza-te si indrazneste sa fii exact cine vrei sa fii! Iar atunci cand te vei privi in oglinda sa iti  spui “Imi place ceea ce sunt!”. Urmeaza-ti visele si nu uita niciodata: Fii TU!

8 thoughts on “Fii tu

  1. Păi, nici n-am încotro ! 😆 Şi, totuşi, mi-ar fi plăcut să fiu … actor. Cred că e fascinant să intri în pielea altor personaje.

Leave a Reply

